
Premoženjske škode: Kako ravnati v primeru toče, viharja ali katere druge naravne nevarnosti?
03/06/2022
Obvestilo za zavarovance dopolnilnega zdravstvenega zavarovanja
17/12/2023V času, ko so naše poslovalnice zaprte in je obisk bančnih in poštnih poslovalnic odsvetovan, smo strankam olajšali plačilo položnic. Priročna rešitev je na voljo vsem strankam Generalija, ki niso uporabniki spletne banke, imajo pa eno izmed plačilnih kartic: Mastercard, Visa, Diners in/ali BA/Maestro*.
Postopek plačila je enostaven
Za plačilo uporabite spletni obrazec.
Kaj je potrebno storiti:
- Iz položnice, ki ste jo prejeli, prepišite svoje osebne podatke, sklic in znesek za plačilo.
- Vpišite svoj elektronski naslov.
- Izberite način plačila in kliknite na eno od plačilnih kartic, ki so vam na voljo.
- Sledite postopku s klikom na gumb NAPREJ.
- Po uspešno sklenjenem plačilu boste na vpisani e-naslov prejeli obvestilo o uspešno izvedenem plačilu.
Hitro in varno. In kar je v tem trenutku najpomembneje, to lahko storite doma, brez obiska bančne ali poštne poslovalnice.
Stojimo vam ob strani, z našimi zastopniki. Zavarovanja lahko sklenete ali obnovite na daljavo, nato pa tudi plačilo izvedete preko spletne rešitve.
* POMEMBNO vedeti o BA/Maestro kartici:
BA/Maestro kartico je treba pred plačilom aktivirati pri svoji banki za spletno plačevanje. Večina strank te storitve nima aktivirane. Če kartica ni aktivirana, plačila ni možno izvesti.