• +386 5 995 68 05
  • +386 5 901 23 29
  • info@lev-zavarovanja.si
    lev_logo_colorlev_logo_colorlev_logo_colorlev_logo_color
    • Zavarovanje
      • Zavarovanja za vozila
        • Vozila
        • Motorna kolesa
        • Avto asistenca
        • Moja prva avto polica
        • Zračna plovila
        • Plovila
      • PaketDOM
        • Domska asistenca
        • Potrdilo o zavarovanju odgovornosti
      • Zdravje
        • Dopolnilno zdravstveno zavarovanje
        • Specialisti z asistenco
        • Prehodna oskrba zaradi nezgode ali bolezni
        • Asistenca zdravje
      • Nezgoda
        • Nezgodno zavarovanje otrok in mladine
        • Individualno nezgodno zavarovanje
      • Življenje
      • Pokojnina
        • Leon 2
        • Izplačevanje rente dodatna pokojnina
        • Pretekle ponudbe pokojninskih zavarovanj
      • Tujina
        • Potrdilo o zavarovanju odgovornosti
      • Ostalo
    • Pravne osebe
    • Prijava škode
    • Pomoč za stranke
      • Možnosti plačila
    • Poslovalnice
    • Kontakt
    ✕
    Premoženjske škode: Kako ravnati v primeru toče, viharja ali katere druge naravne nevarnosti?
    03/06/2022

    Enostavno plačilo položnic brez uporabe spletne banke 

    25/09/2022

    V času, ko so naše poslovalnice zaprte in je obisk bančnih in poštnih poslovalnic odsvetovan, smo  strankam olajšali plačilo položnic. Priročna rešitev je na voljo vsem strankam Generalija, ki niso uporabniki spletne banke, imajo pa eno izmed plačilnih kartic: Mastercard, Visa, Diners in/ali BA/Maestro*. 

    Postopek plačila je enostaven

    Za plačilo uporabite spletni obrazec.

    SPLETNO PLAČILO

    Kaj je potrebno storiti:

    1. Iz položnice, ki ste jo prejeli, prepišite svoje osebne podatke, sklic in znesek za plačilo.
    2. Vpišite svoj elektronski naslov.
    3. Izberite način plačila in kliknite na eno od plačilnih kartic, ki so vam na voljo.
    4. Sledite postopku s klikom na gumb NAPREJ.
    5. Po uspešno sklenjenem plačilu boste na vpisani e-naslov prejeli obvestilo o uspešno izvedenem plačilu.

    Hitro in varno. In kar je v tem trenutku najpomembneje, to lahko storite doma, brez obiska bančne ali poštne poslovalnice.

    Stojimo vam ob strani, z našimi zastopniki. Zavarovanja lahko sklenete ali obnovite na daljavo, nato pa tudi plačilo izvedete preko spletne rešitve.  

    SPLETNO PLAČILO

    * POMEMBNO vedeti o BA/Maestro kartici:

    BA/Maestro kartico je treba pred plačilom aktivirati pri svoji banki za spletno plačevanje. Večina strank te storitve nima aktivirane. Če kartica ni aktivirana, plačila ni možno izvesti.

    Share
    0

    Related posts

    03/06/2022

    Premoženjske škode: Kako ravnati v primeru toče, viharja ali katere druge naravne nevarnosti?


    Read more

    Man with small yellow dog working on a new kitchen installation

    25/05/2022

    Asistenca, ki vam na pomoč priskoči takrat, ko jo potrebujete


    Read more

    Naša družba deluje od leta 2006 in ima 5 zavarovalnih svetovalcev, ki skupaj skrbijo za več kot 3000 zadovoljnih strank, 300 podjetij in več kot 5000 polic …

    Moj Generali

    Politika zasebnosti

    • Pogoji uporabe
    • Politika zasebnosti
    • Politika piškotov
    • Pravno obvestilo
    • Možnosti plačila
    • O podjetju

    Za stranke

    • Izračun in sklenitev
    • Uporabni dokumenti
    • Moj Generali
    • Direktne bremenitve
    • Prijava škode
    • Spletno plačilo
    Lev Zavarovanja ©2022 Generali d.d. Vse pravice pridržane. Avtorji